Közel 200-an éltek eddig a Hajdúböszörményi Család és KarrierPONT telefonos tanácsadásával, melyet a COVID-19 járvány idején tart az intézmény új és régi ügyfeleinek. A veszélyhelyzet miatt kiadott járványügyi rendelkezések fokozatos enyhülésével párhuzamosan beindulnak a szolgáltatások, képzések, programok a PONT-ban. Ám előtte segítenek a szakemberek telefonon és e-mailben.
Lelki, mentálhigiénés gondokkal keresték meg a Hajdúböszörményi Család és KarrierPONT-ot az ügyfelek telefonon. Az intézmény a szigorítások után telefonon segítette ügyfeleit. A tanácsadással nem csak régi, hanem új ügyfelek is éltek. Sok családos ember veszítette el állását, s emiatt kért mentális segítséget és tanácsot az álláskereséshez. Másokra nem várt konfliktusokat, nehezen megoldható terheket rótt a család „bezártsága”, a gyermekek online iskolája mellett a szülők otthoni munkája, s ezek megoldásában kértek és kaptak tanácsot. Közel 200-an éltek a telefonos segítségnyújtással.
Már várják az ügyfeleket
A PONT – melynek célja hidat építeni család és munka szférája között a nehéz időkben is – a veszélyhelyzet miatt kiadott rendelkezések fokozatos enyhülésével párhuzamosan újra indítja az igény szerinti szolgáltatásokat, a képzéseket és a programokat a
Vöröskereszt a NŐKÉRT Hajdú-Bihar megyében című, EFOP-1.2.9-17-2017-00021 azonosítószámú pályázat szerint. Ügyfeleink számíthatnak a mentorálásra, a személyes tanácsadásra, sőt arra a szemléletfejlesztő gyermekfelügyeletre, mely tehermentesíti a bevont gyermekek szüleit egy hétig, hogy lépéseket tegyenek a munka világa felé a KarrierPONT szakembereinek vezetésével.
Visszahívják, segítenek
Természetesen továbbra is segítenek az ügyfeleknek a
06 70 933 8381 telefonszámon hétfőtől-csütörtökig 8-tól 16 óráig, pénteken 8 és 13 óra között, s a hajduboszormeny@voroskereszt.hu e-mail címen.